29 juli 2006

jisses.....

oj du....
I think that girl may really got me going här alltså...
yes, waaaay to soon to uttala sig om något ännu, det är det, absolut.
och kan man bli förförd utan att ens blivit kysst?! maybe baby...?
alltså, det måste ha varit någonting i det där lypsylet ;)

inte ens när två av de tjejerna som haft någon form av "hook" on me helt plötsligt hör av sig och frågar om jag inte kommer hem snart ("hem", inte "tillbaks") gör jag mycket mer än ler för mig själv, och tänker bara på henne.
från att ha haft ett gäng bollar i luften (trots att jag principiellt sett är emot det där med jonglering, det har bara liksom blivit så, helt av sig självt..faktiskt..), låter jag alla bollar falla till marken till förmån för en. en som jag inte ens har någon aning om jag kan fånga än.

men när hon säger söta saker i förbifarten så där på msn..aaah, then I'm gone!
nervös, taggad, livrädd, laddad - SO on for stockholm på fredag!



2 Comments:

Blogger Torpan said...

Fan vad härligt!! Bara att njuta, håller tummarna för er! :D

2:23 fm  
Blogger Mio said...

oh, tackar tackar! =) guessing maybe friday will tell...

1:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se