26 juli 2006

holy fuck!

yee-ah!
I'm going!
Jag inser att jag antagligen är komplett galen haha
jag ska åka upp till stoora stora staden, som jag aldrig varit i (mm, pinsamt, I know) och därmed inte hittar i, helt själv. väl där ska jag leta upp en lägenhet jag aldrig sett, efter vilket jag ska finna ett gäng tjejer av vilka jag bara "känner" en, som jag egentligen inte känner hehe, och efter ett par timmar (många) ska jag i fullt tillstånd leta mig tillbaka till den okända lägenheten i den okända staden.
men, I'm so on!
galen, men nöjd!

money is meant to be spent (dyrt som fan är det!)
and life is meant to be lived!

and I intend to do just that, and more!
och btw, borde väl vara ett fantastiskt första intryck av vår kära huvudstad, eller?!

3 Comments:

Blogger Ida said...

Klart det blir skitbra! Och jag har ju redan anmält mig som personlig guide, haha. Men jag tror inte att du kommer behöva mig med tanke på alla dina beundrare, haha ;)

3:38 fm  
Blogger Mio said...

hahahaha, eller hur?!
aaw, men vem behöver inte Ida?! the one lixom ;)
nej men seriöst, får jag lite tid så hör jag garanterat av mig, det vore ju askul med den där ölen ju!
o hör du en (antagligen galet full) brud som busvisslar och ropar "'EY! iiiiiida" så vet du vem som skyldig äro!

7:57 fm  
Anonymous Anonym said...

*harkel* HUFVUDSTADEN stavas det, thank you very much. Och klart som fan att du hittar här och om du inte gör det kan du fråga någon av våra många flator om vägen, här är allt frid och fröjd! La Dolce Vita!

;D

2:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se