26 november 2006

death

cigarettes will kill you
yeah I know - smoke?

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Neeej, är detta svaret på frågan från igår?
Så kan det väl ändå inte vara...

9:07 em  
Blogger Mio said...

jo..det är svaret på frågan från igår.. :'(
"jag tycker jättemycket om dig. det gör jag verkligen. men jag är inte kär. jag vet inte varför. jag vill gärna vara din vän, för jag tycker om att vara med dig.jag är ledsen."

yeah, me too... quite so.

9:15 em  
Blogger ajja said...

*kramar om*.. faan..

9:36 em  
Blogger Ida said...

Men baby då! Gumman... Fan. Kram på dig (trots att en virtuell kram kanske inte är vad som får dig att må bättre just nu...) :(

11:03 em  
Anonymous Anonym said...

:(

12:35 fm  
Blogger ze7en said...

:'(
nedrans kvinna...
bamsekram på dig!

1:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Neeeej! Fan också. :( *megakram*

1:34 fm  
Blogger pseudonym said...

så tråkigt :(

Men det finns ju några miljoner tjejer till att välja mellan. Du kommer hitta nån som du tycker ännu bättre om.

4:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se