19 november 2006

jomenvisstserru..godjul

ur en svensk veckotidning, tema julspecial för att få fart på sexlivet under the holidays:

"trimma muffen. skulptera fram en julgran, han lär garanterat bli positivt överraskad. gör till en årlig tradition. han kommer se fram emot med spänning att få veta vad det är nästa år.."

eh, visst serru..och nästa år kan du ju raka fram jesus barnet.
hrm, visst. spänning och överraskningar..men är det bara jag som skulle tycka det skulle kännas aningen weird att gå ner på en brud med en julgran i barret??
jag tänker att det måste finnas andra, bättre, sätt att överraska i sängen.
typ..många.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

nejmengud! Jag skulle bli rädd om jag skulle träffa en kille som gjort så och trodde jag skulle bli tänd.

1:48 fm  
Blogger ze7en said...

lol jesus barnet...varför inte en smiley när de ändå håller på liksom...

7:07 fm  
Blogger Ida said...

HAHA, hur ska man kunna se det utan att garva liksom?

2:57 em  
Anonymous Anonym said...

Kalla mig konservativ, men jag tycker en bush ska vara en bush. Inte ett christmas tree. Eller en blixt. Fast en stjärna kanske skulle vara fint? Fast det är för svårt.

4:44 em  
Blogger Mio said...

hehe, men eller hur!
alltså, jag vet inte om jag skulle bli mest rädd eller få jobba hårt för att inte fnittra högt.
det skulle nog bli något i stil med " älskling..jag tycker om dig som du är. med gran som utan..helst utan...."

och hur ska de stackarna som kör på rakat göra då för att få uppskattning kring juletid? bodypaint?
det hade de inte tänkt på, veckotidningsbrudarna! ;P

4:55 em  
Blogger Ida said...

Well. I don't like bushes - period.

Äh, jag antar att de skojade till det - eller?

5:36 em  
Blogger bruden said...

tess: De (vi) stackare som inte är inne på lurv över huvud taget kanske kan satsa på jupyntspiercingar? En liten ljusslinga genom blygdläppen, en piprensartomte genom klitoris?

(aj, jag kan inte läsa vad jag just skrev utan att få andnöd och fantomsmärtor)

5:51 em  
Blogger Mio said...

ida: sweetie I know you don't.
men det sorgliga med det hela är att det faktiskt inte skojade till det.. they were serious..hela artikeln var..ja

5:52 em  
Blogger Mio said...

bruden:
hahahaha, shit! ja du, vore det något som vore läskigare än att ligga med en brud med julgran så vore det att ligga med en brud med piprensartomte. yeiks!
om inte annat för att man nog skulle vara grymt rädd för att så mycket som peta på henne för att det skulle åsamka henne ännu mer smärta.
å andra sidan, har man ansträngt sig SÅ mkt så förtjänar man absolut en orgasm.. tough situation liksom.

5:59 em  
Blogger ze7en said...

one word for you bruden: ouch!

9:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se