20 november 2006

dagens viktiga handledningsinsikter

japp...
så har man sett sig själv på video i egenhandledande syfte då då...
idag har jag lärt mig följande:

- jag ser ut som ett barn

- i samtal med henne så pratar jag stockholmska. dryg stockholmska

- jag är enormt begåvad i konsten att göra konstiga konstpauser

- jag försöker se vuxen och normal ut och sitta med benen så där "kvinnligt" och psykologiskt i kors, vilket bara ser obekvämt ut.. och är obekvämt

- så fort tillfälle ges (vilket det så klart egentligen inte gör då då) så glömmer jag bort att sitta så, och sitter istället bredbent, frammåtlutad och med armbågarna på knäna. vilket ser bekvämt, flatigt och opsykologiskt ut..

japp...
såatte...är det inte dags att vi avskaffar videon snart?
...den är väldigt..eh..omodern tycker jag :P

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aaah, video är inte kul, man får liksom konfronteras med sig själv. Joobbigt:)
Det är bara att inse att det bästa är att slappna av och vara sig själv och sedan acceptera faktum, vilket jag dock själv har svårt med hahaha. Om man inte är skådis så blir det ännu konstigare om man ska vara någon annan. Om du vill se psykologisk ut kan jag trösta dig med att det brukar vara en ganska udda grupp. Det räcker nog med att sitta lugn och tyst och se lite så där analyserande ut. Att se flatig ut kan ju bara vara positivt och vuxen det blir man ju aldrig;)

7:00 em  
Anonymous Anonym said...

Heh, att bli videofilmad i utvecklingssyfte är aldrig kul. Fast det är otroligt givande. Eller, alltså, jag har bara blivit det när jag simmade, men det var sjukt bra då om man bara kunde koppla bort att det var en själv man kollade på o fokusera på att kolla tekniken o sånt tjafs. Och hellre en jordnära flata än en dryg låtsasstockholmare! ;)

3:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se