14 november 2006

well life kinda came in the way...life..or just hångel?

jag har inte sett på tv ordentligt på jättelänge.
och jag menar j ä t t e l ä n g e. jag kan inte minnas när jag satt själv framför tvn senast. socialtittande är en annan grej, men inte heller det så värst vanligt.
folk tror jag skojar med dem när jag säger att "nej, jag ser faktiskt inte på tv". jag är själv rätt förvånad..för det var helt klart en favoritsysselsättning förut...

först idag gjorde jag kopplingen kring när det egentligen var jag slutade titta på tv...
jag slutade titta på tv när jag kom ut som flata...
heh..jag har liksom inte haft tid sen dess
det säger kanske en del..
well, jag antar att jag helt enkelt har skaffat mig en annan sorts favoritsysselsättning.... ;P

3 Comments:

Blogger Anna said...

Jag har också tappat tv-tittandet.. men asså.. det finns ju verkligen inget bra på tv:n längre.. har det med åldern å göra eller är det bara så?!

Sen är det ju betydligt mkt trevligare med tjejer än med en tråkig tv!! :)

1:44 em  
Blogger Mio said...

...: alltså..jag tror det bara är så. väldigt få intressanta grejer på tv, och livet är i vilket fall som helst mer intressant. och tjejer ja, det ska vi ju inte ens prata om hur intressant det är! ;)
för åldern? neeej.
jag är inte gammal (haha, nej då, åldersnoja? neeej..inte alls), och mina jämngamla kompisar, well de är tv-oholics all of them mostly ;)

1:53 em  
Blogger Ida said...

Ja, du har ju blivit computer-oholic istället väl? ;P Haha

8:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se