28 november 2006

nya erfarenheter

jag har aldrig förstått, det där i filmer, när folk kramar och håller fast vid varandra när de just gjort slut.
varför vill de bli tröstade av den som just sårat dem som mest? varför inte någon annan?
jag förstod inte alls.
jag förstår fortfarande inte, men jag har förstått att det kan vara så...

efteråt.
hon håller om mig länge länge länge.
en stund, hon nästan kysser mig.
jag ser förvirrad ut, så hon gör det inte..jag ångrar att jag inte kan hålla masken.

jag förstod inte varför hon kramade mig så, jag förstod inte varför jag inte ville att hon skulle släppa. men det bara var så.
så mycket känsla i en kram...

ännu senare. kompisar som tröstar, kramar.
det känns...det känns ingenting. ingenting alls.
förstår inte det heller..

vill bara att hon ska ändra på sina ord, sitt val.
att hon ska komma på..
och jag känner mig patetisk som känner så!

(the full story kommer later. inte nu. är inte där nu...)

7 Comments:

Blogger Anna said...

Du.. en BAMSEKRAM till dig tjejen!!!

1:35 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är ledsen att det gör ont i dig. :S *kramar*

5:13 em  
Anonymous Anonym said...

Usch... Vad ska man säga? Ibland gör saker så ont att man blir helt bedövad. Tillåt dig att känna!

11:09 em  
Blogger bruden said...

men tusan, det var ju inte det skulle sluta... *tusen kramar*

3:45 em  
Blogger ze7en said...

*bamsekram*

9:03 em  
Anonymous Anonym said...

massa kramar!!

10:36 em  
Blogger Mio said...

nej jag vet..det var inte så det skulle sluta.. :(
tackar alla för virtuella kramar och fina ord! @}-`-,--

10:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se