15 december 2006

men jag förståååår dig inte!!!

L: så, hur går det med kärleken då? något nytt span?

men varför undrar du??
jag förstår det inte..
jag kan tänka mig... 2 anledningar.
och utifrån att du dumpade mig röstar jag på nr 1.
men utifrån att du flirtade massor med mig förra helgen, så blir ju inte nr 2 helt omöjlig heller.
så...back to scratch igen - VARFÖR undrar du??

inte så att jag berättade om tyskland då..eller om någon som senast ikväll undrade om jag hade lust att styra upp något om hon hade vägarna förbi.
nej, jag sade att jag tagit det lugnt på den fronten nu.
för det har jag..egentligen. för att..för att..jag gillar dig.
men det sade jag inte heller..

men L. hade åxå legat lugnt på den fronten.
men jag vet inte varför där heller.

alltså..det är inte mycket jag vet just nu.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du måste nog ta och reda ut vad det är L vill egentligen. Det är lite svårt när man får dubbla budskap. Flirten förra helgen kan ju bero på att hon är osäker på vad hon känner. Det kan också bero på att hon vet vad hon känner men att hon inte ville/orkade se dig flirta öppet med andra. Människor kan göra helt obegripliga saker när känslor är inblandade. Ställ en direkt fråga, om du nu är helt säker på att du vill veta.

10:01 em  
Blogger Mio said...

hrm..jo.. jag vet inte riktigt hur mycket jag vill veta riktigt än dock.. det var inte så länge sen we had the talk..
eller jo..klart jag vill veta. men planen löd ungefär så att jag skulle ge det tid, visa lite avstånd, i och med att den akuta osäkerheten om vad hon ville flyttade lite längre bort skulle kunna vara allt det jag inte vågade vara när det var "vi" och jag hela tiden undrade vad det var hon ville - att det skulle väcka tillbaks intresset. låta det gå lite tid. well..det funkade ju förra helgen. men ja...antingen måste ja ha grymt tålamod för det, gå vidare, elelr pop the question again.
so far lutar det mot att spela hard to get och charmig ett tag till.
tills hon faller som en fura eller jag kommer på att nej, det är inte du som är Du..

2:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se