14 december 2006

oj oj oj

she works fast!!!

jag funderade på det i en dag faktiskt.. och insåg att neej..jag kan faktiskt inte åka till Tyskland. det vore faktiskt för galet. till och med för mig.
jag har faktiskt bara pratat med henne i 2 veckor. och jag känner henne egentligen inte. alls.
jag har glömt bort all tyskan nästan, jag har inget lokalsinne, jag skulle bo med hennes föräldrar.
nej.
och jag har inte träffat min familj mer än en gång i höst. så jag ville vara hemma lite.
även om det hade varit en rätt spännande grej, så var jag rätt nöjd med mitt beslut. fast jag hade lite dåligt samvete telling her...

loggar in idag.. och...
hon vill komma hit! i en vecka!!!! och har kollat flyg redan nu!!
vad gör jag nu då???
och vad vill jag?
jag vet inte...
alltså...very weird things have happened to me lately.
jag minns att jag levde som straight tös och konstant tänkte "åååh...kan inget hända nångång?? det är tråkigt!!"
och så kom jag ut som flata och - BAM!! - the world happens. and sometimes, in very very weird ways.. eller så är det helt enkelt jag som händer. sometimes in very weird ways. jag vet inte..
livet är sig i alla fall inte längre likt.
..fast det är oftast rätt bra...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men hallelå, ni ska väl inte gifta er för att hon kommer hit i en vecka. Värsta som kan hända e att hon e tråkig... Typ.. Bästa som kan hända e massa sex? :) Knyta knutar behöver ni väl inte för det?

6:30 em  
Anonymous Anonym said...

Klart bruden ska komma, konstigare saker har väl hänt? Jag hade en internetbrud som jag inte kände särskilt bra, som kom och hälsade på mig för att hon ville göra något kul - från Kina! Jag har fler historier av samma kaliber och det värsta som har hänt har varit att jag har tvingats umgås med en odräglig brat i en vecka. Jag överlevde. Det gör du med. Folk som kan tänka sig den här typen av eskapad är dessutom oftast väldigt roliga att ha och göra med. Go for it.

/bruden (som inte får bli en sån där betabloggare, tydligen...)

8:27 em  
Blogger Mio said...

yeah... jo, jag tror nog ni har rätt. såatte...well, she might just come over.
maybe baby.
komplicerande faktor är att jag är hemma hos familjen den perioden. så det blir till att hejja på mamma, pappa och en hel drös med syskon om hon vågar hehe.
men ja..det här kanske kan bli spännande! ;P

1:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se