12 december 2006

oh..holy fuck!

jag vet att jag funderat över att jag inte har några nyårs-planer än..
men holy fuck, jesus and mary magdalene - såna här planer hade jag ju inte ens funderat på!

nu finns det en tysk tjej som vill att jag firar nyår med henne..
i TYSKLAND!!!
jag vet att jag åkte till en stad i grannlandskapet för att dejta en tjej i början av hösten. jag vet att jag åkte till Norge och firade nyår med en kille jag träffat på internet när jag var 17. då blev vi tillsammans, och hade kanske pratat i över ett halvår innan.

men Tyskland?? TYSKLAND???
och vi har bara pratat i ca 2 veckor....
när hon började vara lite flirtigare - jag trodde det var på skoj!
men oj...
värst av allt är att jag just nu sitter och tänker "hrmm....alltså, det kanske vore spännande..? läskigt som tusan, och väldigt konstigt...men åxå lite spännande..."
ooaäh! jag är ju knäpp ju!! absolut en fara för mitt eget bästa..
nånting måste absolut gått snett när jag bestämde mig för att ta steget och komma ut, lyssna på mig själv och våga mer..

Tyskland!!!

och just det, hon är 21 åxå...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejja Tyskland! Varför inte? What've you got to loose? ;) Fast å andra sidan - dina 21:åringar hitintills har det ju gått lagom bra med... knepig årgång. De är kanske bättre i Tyskland? :P

1:54 fm  
Blogger Ida said...

Hm.. darlo, det känns som som ditt nätdejtande har gått lite för långt ;P Haha.

Klart du ska göra det som känns bra, men ändå. Låter det inte lite scary med en brud som bjuder in dig redan efter två veckor? Och om ngt går snett, vart tar du vägen då? Det är ju inte precis så att man bara kan hoppa på bussen och åka de där tio minuterna hem.. ;P

12:36 em  
Blogger ajja said...

hehe. GOGOGO!!

12:57 em  
Blogger Mio said...

alltså, jag är ju benägen att hålla med Ida. det är ju därför jag blev så förvånad över att jag fann mig framför datorn senare på kvällen och tänkte "tyskland? hrm....*
för det är ju som sagt en rätt så big deal att bara dra ner till europa och en främmande brud för att skåla in det nya året.
jag lär inte göra det, men det finns ändå en viss nyfikenhet ;P
spänningsfaktorn liksom!
ena sidan säger som torpan och ajja: gooooo! what you've got to loose?!
anda sidan säger ju som ida då: eeh..du kan bli ihjälslagen, rånad eller vilse i TYSKLAND. du är knäpp!

hrm...

5:43 em  
Blogger ze7en said...

tyskar är ju farliga som fan :P

annars så har du ju några veckor kvar och känna efter på :)

7:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se