07 december 2006

party with drunken gay students...

På lördag är det alltså dags för att festa med gaystudentföreningen för första gången.
tänk er en samling av lite lätt nervösa människor tillsammans, egentligen ingenting gemensamt, en av de sällsynta gaysammanhangen - och alkohol.
det känns som det kan bli intressant...

och åxå, känns det som att det just i mitt fall kan vara rätt upplagt för trouble... intrigmöjligheterna känns lite överhängande just nu.. heh...

1) jag går dit med nyligen broken heart..och det kommer finnas alkohol
2) L. kommer komma dit, berättade hon idag. ett glatt "vi ses på lördag :) "
3) helt plötsligt har L. börjat skriva sötare meddelanden till mig (t.ex. inledda "snälla fina du". avslutade "massa kramar!!") än vad hon någonsin gjort.. vad är det här?? först dumpar hon mig, sen blir hon super-gullig?? jag är förvirrad...
4) jag har nyss fått förfrågan från en för mig relativt okänd brud, som jag snackat lite med på datorn, om att gå tillsammans med henne på festen (och jag vet inte riktigt hur hon menar än..)
5) det finns även en annan tjej där som jag spanat lite på tidigare. och som skrivit till mig lite grann
6) jag kommer vara både bakfull och full samma kväll, pga olycklig planering
7) jag är även väldigt bra på att försöka hångla bort mina sorger.. om så, blir frågan då med Vem...och åxå vad de söta sms:et har i åtanke..och vad relativt okända bruden har i åtanke..

hur kommer det här sluta? jag vet inte om jag ska vara mest rädd eller mest fascinerad...

8 Comments:

Blogger ze7en said...

hehe låter som upplagt för drama!
but you will never beat me and my life! ;)

Jaha då får man ta och sitta här och vänta på och se vem den lyckliga blir...

8:16 em  
Blogger Mio said...

haha, meeen kom igen! berätta om your life then?? nu blev jag nyfiken! ;)
hehe, well...ja, jag hoppas jag blir den lyckliga ;) men det vore nice att få nån med sig åxå ;P

9:08 em  
Blogger ze7en said...

jag ska, jag ska, nasta gang pa msn aye :)

12:23 fm  
Blogger ajja said...

asså. Tolka inte för mycket om vad L menar, Låter faktiskt som hon vill ha kvar kakan liksom men inte äta den. Typ sitta och glo på den och veta om att den är bara hennes... Det där skulle jag ta upp me henne och fråga why.. Hon såade dig faktiskt. K a n vara så att hon bara vil vara trevlig åsså..

OK, så come on!!!! Do a Ajja! Gör allt jag skulle göra ;)

9:14 fm  
Blogger Mio said...

ajja:
jo, jag vet...men det är så svååårt att inte tolka. och jag tycker..jag tycker det borde vara förbjudet att i så fall försöka vara snäll mot den man just dumpat på det där viset. en blir ju helt förvirrad!!
but I'll try to keep you in mind and make you proud på lördag ;)

10:10 fm  
Blogger bruden said...

Kloka ajja har redan sagt det. Bruden tycker väl dessutom säkert om dig och vill att du ska veta det, sådär som man vill när man har råkat såra någon och inte vill att hon ska känna sig värdelös. Det betyder inte att hon vill ha tillbaka dig, så jag upprepar: sprätt iväg med fingret! Sprätt! Sprätt!

2:02 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker definitivt du ska vara mest fascinerad! Rädd är inte kul o det känns som att man lägger upp det för negativitet. Och är det nu slut med L och hon uttryckligen sa att hon inte var kär så finns det nog tyvärr inte mycket att tolka in (även om hon verkar snäll nu). Det betyder ju inte att hon vill ha dig som annat än vän... tyvärr. :(

Men du får väl hångla dig genom sorgen då? Verkar ju finnas lite möjligheter iaf! ;)
*kram*

4:53 em  
Anonymous Anonym said...

Fascinerad. Det finns inget att vara rädd för ;)

8:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se