04 december 2006

salesmen and their sense of humor..


jaja, mobba mig bara...
har införskaffat ett (dyrt) ex av Darin's senaste skiva.
japp, DARIN's.
och, det kan jag ju klargöra, att det är en julklapp . till en 8-åring.
men det hjälper inte riktigt när till och med han som sålde den på najz prajz mobbar mig för inköpet.
han: *flinar och slår in cd'n* oj..titta, du har fått en musikfråga! *kollar på datorn och hittar på allt eftersom* eeh..vad...heter..eh..första-sångerskan i..eeeh....Britney Spears..?

jättekul, jättekul .
jag är medveten om att både Darin och Brittan är förknippade med skam i stora mått. Jag mobbar alla som lyssnar på dem åxå...
well, han kanske var kaxig, men jag har i alla fall bättre humor :P

igår bakade jag pepparkakor med Sweetie-M. mest nöjd är jag över min pepparkaks gay-ängel.
idag ska jag baka orgasmkaka till födelsedagsbarnet.
det är inte meningen att verka huslig...
men nu råkar det ju vara så att jag gör den bästa fucking orgasm-kakan i världen (jo, jag vet. den enda åxå. men ändå), och att alla bett mig mycket snällt om att göra den.
hey, I'm about to make a whole bunch of girls moan (på riktigt), det är ett väldigt nobelt syfte. för det kan jag stå ut att stå i köket ett tag..

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad exakt har du i en orgasmkaka? Och hur gör jag för att få möjligheten att smaka en bit? För det låter som en erfarenhet jag inte vill vara utan!

3:22 em  
Blogger Mio said...

haha, ja du! lättast är ju så klart att hooka med mig.. ;)
men ja, det finns ett annat sätt åxå. jag har faktiskt publicerat receptet här på bloggen (ja, jag vet..det är lite pinsamt) men det var innan folk hade stönat så pass mycket att jag bytte namn på den. men ja, namnet blev liksom givet efter att jag prövat den på folk mer än en gång.. det fanns inte längre några tvivel om vad min egenkomponerade sak skulle heta då..
but, here it goes, once more for you:

http://tessaworld2.blogspot.com/2006/08/tess-goes-houswhife.html

3:48 em  
Anonymous Anonym said...

Ah..det låter riktigt gott..trots att jag knappt gillar söta saker(ätbara då) så ska jag helt klart testa! Och kanske bjuda på..hehe..och se om reaktionen blir densamma för mig som för dig!

Tråkigt att det inte går som du tänk med L.

4:12 em  
Blogger Mio said...

sweet! hoppas den faller dig, o testobjekten i smaken ;)
knepigast är när man bakade den på jobbet i somras..de stönade (well, I really can't blame them) och frågade vad den hette.
jag sade det var hemligt.. ;P

tackar för kommentaren om L. jag tycker åxå det är tråkigt.. :/

lycka till med kakan, o brudarna! ;)

5:23 em  
Anonymous Anonym said...

Du, jag vill bara tala om att Brittan rockar o det är inget fel med att lyssna på henne, alternativt ha gått på livekonsert för att spana på bruden i latexutstyrsel. *hrmph* :P Daaarin däremot är bara pinsamt.

10:00 em  
Blogger Mio said...

torpan: haha, oouch, sorry, inte mening att klanka ner på brudar i latexutstyrsel ;P
ne, men musik som gör en glad ska man lyssna på! hade jag blivit glad av brittan så hade jag lyssnat jag med ;)

12:19 fm  
Blogger Ida said...

Säga vad man vill om Darins låtar, men... Grabben är ju söt som socker och hur duktig som helst!

1:36 fm  
Blogger ze7en said...

jag är inte så förtjust i varken eller...men jag ska inte säga något eftersom jag lipsynkade till westlife när jag sprang i gymmet idag, hoppas att ingen såg :)

jag måste baka den dära orgasmtårtan och bjuda dem på jobbet, men det kankse inte är så bra om de i call centret sitter och stönar i telefon :S

11:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se