06 december 2006

smidiga vänner och snygga brudar

hjärtat må vara lite sargat, men hormonerna är det sannerligen inget fel på!
t.ex. höll jag på att drunkna upprepade gånger i badhuset igår..
jag anser mig ändå vara hyfsat bra på det där med simning. men när det igårkväll helt plötsligt hoppade in en galet snygg instruktör till de gamla tanternas vattengympa...oj.
I just wanted to take off those cykelbyxor of hers.. och det var inte för att cykelbyxor är ett fruktansvärt klädesplagg..
whiew, jag har nog seriöst aldrig fått så många kallsupar under så kort tid..

och dessutom råkar det gå en alldeles väldigt söt tjej på universitetet åxå... med ett utseende som bara får gaydaren att gå i taket, och en rufsig, platinablonderad flatkam som på henne bara råkar vara otroligt hett..
henne har jag spanat på på håll ett par gånger i smyg, men antingen har hon inte sett mig, eller åxå så har vi bara inte tittat samtidigt.
tills idag då.
när mina ögon liksom bara råkar fastna på henne på det där permanenta sättet när hon kommer gående uppför trappan. smidigt...
och mina ännu smidigare kompisar lagom tills hon står ca 1.5 meter bort, och till fullo inom hörhåll, börjar fnittra och peka på mig och högt säga saker som att "oooj vad du är uppenbar nu för tiden, hihi" varefter de gör parodier på mig med glasartad blick och snett leende. och samtidigt kollar bort mot henne på ett otroligt osubtilt sätt.
DÅ tittar hon på mig, så klart...
yeah, det var ju det där med timing då...
föredelen (ungefär den enda) är ju att hon garanterat lagt märke till mig nu. och att hon åxå knappast kan tvivla över min läggning...

3 Comments:

Blogger ajja said...

Hua. Kommer vi tro att få läsa om en platinablond Tupp (höna?) nu tro.. This will be fun :)

10:08 em  
Blogger Mio said...

hahaha, I wish! men jag tror mina kompisar skrämde bort 'na ;) annars vore det konstigt. jag blev nästan rädd för dem själv. piiiiinsamt!

10:17 em  
Blogger pseudonym said...

haha, men då är det ju bara att köra hårt och se om hon nappar. Om du ändå redan skämt ut dig liksom ;)

2:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se