22 januari 2007

ooooaaaaahhh!!!

jag har just insett att jag är skiträdd ju!
l-i-v-r-ä-d-d!
jag trodde inte jag var så rädd..mer som i nervös som tusan.. men inte så här....
hennes vän frågade just om hon ville med till London, och hon frågade om jag ville följa med.
i helgen.
som i NU fast om 5 dagar..
jagvetintehurmangöööööööör!!!
och jag vet inte hur jag skulle ta mig dit...
och tänk om hon inte gillar mig då då..och så har jag en flygbiljett till Tyskland, och jag är inte förberedd, fast jag borde vara förberedd som tusan sen 1 månad tillbaka, eller två...och jag tror inte jag kan..inte än...om en månad kan jag.. men nu??!
och jag tänker på vad jag skulle säga om jag åkte dit nu-om-fem-dagar...and mind goes blanc...BLANC - zero - nada-zit!
som om jag hade noll personlighet. tomt. det ekar.....
trots att jag vet att jag kan vara jättesmart, jättedjup och jättekul....
jag kan fria på skoj i kassakön, jag kan jaga folk på HM, busa i korridorerna, nynna bröllopsmarchen och gå arm i arm till kaffekön.
jag kan skriva dikter från tomma intet, stora ord och målande känslor, jag kan teckna och få folk att avundas när jag inte ens försöker, jag kan vara den som lyssnar lyssnar lyssnar när det behövs eller säger just det där visa du behöver höra..
t.ex.
och så blir jag så här när det blir viktigt....bara när det blir riktigt viktigt...
varför fungerar jag så jävla opraktiskt ibland??!

jag har fortfarande inte svarat.. jag sprang iväg och köpte kurslitteratur i massor i panik istället..

8 Comments:

Blogger ajja said...

åååååååååååååååååååååk!!!! iiiiih :)

7:29 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, just det åååååååååååk!
Du kan ju inte låta nervositeten ta över. Du skulle ångra dig, tro mig, ååååååååååååååååk:)

9:24 em  
Blogger ze7en said...

Haha vilken overslagsreaktion...djur brukar annars borja ata eller tvatta sig nar de borde springa for livet...men du, du gar och koper kurslitteratur :)

Klart du ska aka!

10:01 em  
Blogger Honey said...

Wow, vad nervöst!! Förstår dig. Vilket dilemma. Eftersom det inte är jag som behöver göra det håller jag definitivt med de andra! ÅÅÅK!! Tjejen verkar ju hur fin som helst faktiskt.

10:52 em  
Anonymous Anonym said...

Shit! Men vad spännande ändå. Jag ger dig en hint: Ryanair har rea just nu...

11:55 em  
Blogger Ida said...

Men det är ju precis så det blir! När det verkligen bnetyder ngt är man plötsligt inte lika cool längre...

Och ja. Åk för fan! Om inte annat är London en jävligt trevlig stad (med bra flatställen har jag hört). Men du som tyckte att Sthlm var så stort kanske ska förbereda dig på lite större ;)

12:02 fm  
Blogger Mio said...

ze7en: HAHAHAHA! jag VET! very spot on.. man blir nog knäpp som student ;)

och tack alla ni andra för stöttande kommentarer :D
nu hypade jag loss lite i onödan visade det sig, heh. det var inget datum bestämt, så inte nu i helgen i alla fall. vilket är attans så skönt faktiskt.. även om 3 veckor känns galet långt borta..

men hade det varit nu om fem dagar...så kanske jag ändå hade åkt ändå...på ryan airs rea..efter att inatt igen ha legat och myst med hennes sömniga röst tätt i mitt öra i 3 timamr som känns som 10 minuter...

men jag ska satsa på en kicking bra lång-dejt snart snart snart.... snart. det är nästan februari nu... *intalar sig själv*

12:04 fm  
Anonymous Anonym said...

joo, tackar för kommentaren

5:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se