24 januari 2007

so help me God..

jag förstår verkligen inte hur människan bär sig åt för att vara så där oändligt söt och totalt oskyldig ena sekunden, att man bara vill hålla armarna runt henne och skydda hennes lilla varelse från allt ont i världen.
och andra sekunden är så grymt sexig att man helt seriöst håller på att trilla av stolen när man sitter ner, måste blunda med ögonen för att inte tappa kontrollen totalt, och det känns som man faller fritt fall i 1000 meter.
I don't get how she does that to me...

Lillebrorsan råkade få reda på smeknamn av misstag härom dagen, och jag hörde honom fnittra nonstop i 15 minuter tills han lade på telefonen...
och okey..det kanske inte är i stil med Batman som här, utan kanske mer går åt hållet liten-helblå-varelse-med-vita-tights-och-vit-toppluva - you know what I mean....heh....men det finns en anledning till varför, och det gör inte riktigt någonting alls, folk får skratta hur mycket de vill, för hon är helt galet söt när hon kallar mig det.
and she can even say that sexy...
...fast jag vet ju inte riktigt hur det skulle vara om hon kallar mig that nickname in bed..hmmmm...
now IF we get that far.
man ska inte ropa hey förrän man kommit ner i sängen.

2 Comments:

Blogger ajja said...

JOHO!

Heeey.. how you doin....?


haha! Smurf!!! *ASG*

7:03 em  
Blogger ze7en said...

saft saft hallon saft, battre saft har ingen haft!

ah vilka minnen :)

8:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se