11 februari 2007

kärleksråd part 2

nu när Tysklandsresan börjar närma sig ännu lite mera tyckte 7åriga lillsyrran att det var dags att hon gav mig lite mer råd och förhållningsregler...

lillsyrran: alltså är du nervös för att pussas och så - då tycker jag att du kan vänta med det. du vet, om jag tänker gifta mig - då tänker jag dejta 4 gånger innan. sen är man liksom beredd och så.

det här är liksom hur fint som helst!!
(sen funderar jag lite på om hon blandar sina kärleksråd från sagor om prinsessor..och sagan om big brother... fyra gånger..hmm...hon får gärna dejta lite mer..)


4 Comments:

Anonymous Anonym said...

sån jävla cute syrra du har.

12:40 em  
Blogger M said...

Åh, så otroligt söt och klok liten tös :)

2:04 em  
Blogger Anna said...

Vilken härlig syster du verkar ha!! :)

8:23 em  
Blogger Mio said...

I know - min lillsyrra rocks! fantastika unge :D jag är stolt ;)

9:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se