13 februari 2007

dags för en lista igen..

funnen i edited version hos Vreni
o eftersom det var addat flatighet måste jag ju prova ju ;)

dundunduuun - det är nu jag får veta..är jag kvinnlig, manlig eller flatig :o

Min kvinnliga sida:
[x] Köpt en hårfön? (fått..och önskat intensivt..det räknas tycker jag)
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor? (hehe..um..yeah I do that for a living even ;P)
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] Funderat på namn åt mina barn?
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[x] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett ett avsnitt av “Sex and the city”?
[x] Sett två avsnitt av “Sex and the city”?
[x] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present ?
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[ ] Blivit arg utan anledning?
[ ] Gråtit efter 9 fyllda år?
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?

Kvinnligt 18/22

Min manliga sida:
[ ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[ ] Ätit en blodig stek
[x] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? (ehm..använt. framgångsrikt..it's all relative)
[ ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[ ] Skött grillen under en grillfest
[ ] Läst en bok av Jan Guillou?
[ ] Läst ett nummer av Slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[x] Diskuterat bröst? (klart!!)
[ ] Gjort lumpen?
[x] Läst Nick Hornby?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning? (självklart..)
[x]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? (ehm..always...)
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[x] Lagat någonting på egen hand? (jag kan SJÄLV)
[ ] Skrikit “kom igen nu gubbar” på en fotbollsplan?
[ ] Tävlat i att dricka öl?

Manligt 9/22

och nu Vreni's egen kategori: min flatiga sida
[x] Äger mer än en regnbågsfärgad sak?
[ ] Har eller har haft hockeyfrilla?
[x] Spelat fotboll annat än på gympan?
[ ] Har orakade ben, mus eller armhålor?
[x] Snusat mer än en prilla? (men inte längre..)
[ ] Äger en nätbrynja (helst vit)?
[x] Bjudit hem en tjej att "dricka thé"?
[x] Läst något av Mian Lodalen?
[ ] Har studerat genusvetenskap?
[x] Är fortfarande kompis med merparten av mina ex?
[x] Använder sport-bh till vardags, alternativt låter bröna hänga fritt? (INTE fritt)
[x] Är vegetarian eller vegan?
[ ] Har minst ett stycke katt?
[ ] Ringfingret är längre än pekfingret?
[ ] Har aldrig varit hos gynekologen?
[ ] Är kortare än 1,65?
[/] Vill gärna ge Angelina Jolie ett skott i råttan? (ehm..alltså..hon är galet snygg, absolut, men jag behöver faktiskt inte ligga med henne..en halv poäng)
[ ] Har Johnny Depp på sin undantagslista?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[ ] Sminkväskan består av max en mascara och försvarets hudsalva?

Flatigt 10.5/21


alltså:
82% kvinnligt
41% manligt
50% flatigt

såatte - nu vet ni.
och såatte...eh nej.. det är inte så representativt.
och - självklart - vad är manligt, kvinnligt och flatigt? ;P

jag borde packa.....

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se