12 februari 2007

ljudeffekter, könsord och svordomar

så var det det där med att vaxa benen ja..
för sisådär 6 år sedan var jag 18 år och skulle gå på studentbal. då vaxade jag benen..
jag minns inte så mycket hur det kändes, jag minns att jag sett på Vänner att de gjorde det dock. och att jag efteråt lät så här:
det här gör jag ALDRIG om..inte förrän jag ska...ska...GIFTA mig!!

idag skulle jag inte gifta mig, dock vaxa benen.
idag så har jag inte samma romantiska illusioner och drömmar, och även om jag till vardags har ett relativt välvårdat språk lät jag så här:
fitta för i helvete vad det gör så jävla kuk ont!!!!!!!!
många gånger lät jag så..när jag överhuvudtaget kunde göra ord.

DON'T try this at home... det är så jävla mycket INTE värt det.
och jag är inte ens så där värst smärtkänslig... senaste nöjet jag hade var ju att pierca mina öron själv, sakta för att det skulle bli rakt när jag kikade i spegeln..

...och...planen var att det skulle vaxas bra mycket mer än ben...
heh...
du, vi får väl se hur DET går...

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

tycker du benen gör ont, hoppas jag verkligen du har vanan inne för andra ställen..hehe.

8:15 em  
Blogger Mio said...

eh..det har jag inte.. jag tog under armarna åxå. och fan heller att jag gör nått mer ställe har jag insett, haha.. behöver du en vaxburk? you can have mine ;)

8:24 em  
Blogger ajja said...

muahahaha... Skaffa en bra hyvel och hyvla medhårs lillstrumpa! Dessutom kommer Tyskan i n t e bry sig om hår vännen.. *s*

9:40 em  
Blogger Ida said...

Ajja: Inte bry sig om hår?? Jag bryr mig SKITMYCKET om hår. Men att raka går ju lika bra, liksom.. Men medhårs blir inte alls bra!

För övrigt tycker jag inte att benvaxning gör ont, men däremot bävar jag inför den brazilian jag länge velat göra och antagligen SKA göra till sommaren.

11:54 em  
Blogger ze7en said...

ben och under armarna kan jag hantera...D E T stallet daremot...ouch!

4:28 fm  
Blogger Mio said...

hehehe - hot topic! ;)
we've all suffered thru this ;P

ajja: due - jag ska så in i helvete köra med rakhyvel as from now on, och absolut..in places. aaaj.. jag tar ditt råd och håller det tight in till hjärtat, långt bort från mina ömmande ben ;)

garmo: hehe, I know you do hehe! men jag har åxå hört att man "ska" köra medhårs...för att man får bad skin annars.. alltså..beroende på va dman gör det.. man vill inte se ut som en medelåldersman gör på hakan efter ett par år.. men jag vet, dte blir inte lika bra.. man kan köra...på snedden? lite kombinerat. eller har du ett supertips I really need - if so tell me tell me!

ze7en: du är modig du! jag har fortfarande smärta (låter mer dramatiskt än "ont") på ben och under armarna.. heh.. så..DET stället låter jag åxå bli, har jag insett nu...

8:55 fm  
Anonymous Anonym said...

Rakhyveln lär va en av dina bästa vänner i fortsättningen! ;) En liten vän (kalla henne ond om du vill) utförde en skicklig bikiniwax på mig för inte så länge sedan och helt ärligt, det svider precis i ögonblicket men inte faan gör det nå ont efteråt... :/ Ikväll är det dock dags under armarna men efter ditt inlägg vet jag inte om jag ens vill testa... *haha*
Snart dags för Tyskland va? :D

4:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se