14 februari 2007

'coz I'm leaving, on a jetplane...

...inte imorgon...
men i övermorgon.


det ni!




det var inte alls länge sen det var innan nyår... och jag tyckte jag var tvungen att vänta i eeeevigheter innan jag skulle sätta mig på planet och säga "hej" 2 timmar senare.

jag vet inte vad som hände. evigheten är mycket kortare än jag trodde.
nu är det nästan inte ens en blinkning kvar.

det här är så stort!
...håll mig i handen...

fast..
jag må ha dinosaurie-fjärilar i magen..
..men jag har ett leende i hjärtat åxå.
samtidigt.

8 Comments:

Blogger jencupcake said...

*takes your hand!!!

10:08 fm  
Blogger bruden said...

Lycka till! Brings back memories...

10:54 fm  
Anonymous Anonym said...

men gud vad gulligt. :)

12:05 em  
Blogger ze7en said...

oj oj oj, dagen med stort D är väldigt väldigt nära :)
Det kommer gå skitbra!

1:02 em  
Anonymous Anonym said...

Lycka till!

9:10 em  
Blogger Mio said...

tack alla fina!!

och ze7en - jag räknar kallt med att du är synsk ;) annars blir jag alldeles för nervös
och bruden - jag ska tänka på dig och dina minnen! you'll be my rolemodel ;)

and jenny darl' - puss...and please do hold my hand..

9:17 em  
Blogger wilda said...

good luck! å hoppas hon gillar din present! =)

8:22 fm  
Blogger Mio said...

vreni:
tackar tackar :) och hon fick t-shirten nedskickad på posten och blev jätteglad :D yay! det var lite pyssligt, men helt klart sooo worth it! hur har det gått för dig med tryckandet då? har du nån death scull shirt soon?

8:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se