08 februari 2007

jag kan flyga, jag kan flyga

....neeeej..det kan jag inte! :'(

jag insåg precis hur mycket jag faktiskt kommer befinna mig på ett flygplan om en vecka...
hur jag kommer komma in på flygterminalen, hur benen kommer skaka, och ha skakat sedan säkert tidigt den morgonen eller mer, hur jag kommer vara helt vilsen, checka in min väska, vänta på någon stol i en timme eller så. tänka "andas, andas, andas - det är inte så farligt som det känns"...
hur jag kommer höra dem ropa att det är dags att boarda planet, resa mig upp, tro att jag ska svimma, gå sakta mot..eh..den där saken som leder ut mot själva flygplanet. vilja hålla i mig i en stol och ropa "jag viiiiiiiiill inte"..
hur jag ändå kommer komma ombord på planet, sätta mig där och vänta...höra hur de startar motorerna, rullar igång, varvar...gaaaaaaah - jag dööör, och så tar de fart och världen vänds upp och ner....

och jag har ingen att hålla i handen :'(

....det finns en möjlighet att jag kommer vända mig till min stolsgranne och fråga om jag får hålla den i handen under starten....just saying....

4 Comments:

Blogger Torpan said...

Wiii, men flyga är ju kul! Det bästa är när man är på banan o gaaasar, gasar, gasar o åker jättefort innan man lyfter! Aj löv it. Life in the fast lane. :D

1:40 fm  
Blogger Mio said...

ssssshhhh..jag försöker låtsas som omman glider upp saaaakta sakta sakta..gasandet är värst jue :S

8:44 fm  
Anonymous Anonym said...

you will be fine. och tänk sen när du landat.. :-D

4:28 em  
Blogger Mio said...

lebben på webben:....jaa...jag hoppas ju det.... men det är åxå lite läskigt, för det är så stort..fast totally worth it! :)

5:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se