27 april 2007

när till och med statistikboken lägger sig i det där med sexualitet...

"imagine a world in which everything is the same, people are identical in all respects. they wear identical clother, they eat the same meals, they all are the same heights from birth, /...../they do not have sex as we know it since there are no sexes so everyone self-reproduces at the age of 30../...../ they are all called Sandra Green." (howit, cramer -05)

Om jag får gissa så är Sandra Green ett brudnamn.
så om jag får gissa så är det en värld fylld av bara tjejer...
so...sex as who knows it?
även om heterosex bland heteromänniskor är det vanligaste i frekvens rent statistiskt sätt, så känner de väl för fan till homosex?
sen kan man undra kring varför det just blev en värld av bara brudar som inte har sex "så-som-vi-känner-till-det" och inte en värld av bara Simon Green's..

men det är bara en parantes innan jag går vidare till att läsa om varianser, korrelationskoefficienter och standardfel.
det eller gör en djupdykning om de tre brudarna på min gräsmatta som spelar kubb iklädda identiska svarta leggings med spets. och hur det för vad jag minns som inte alls så värst länge sen kallades "tights" och officiellt var det allra fulaste som kommits på på 80-talet, och vad fan som egentligen gick fel sen dess...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jasså, då vet jag vad du tycker om mina leggings. Thank you very much. //Sweetie-M

2:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se