27 april 2007

oh she's back!

förövrigt så har jag en personal stalker på QX. de flesta kanske skaffar sig personal trainers eller personal coaches, eller councellers eller så...men jag har en alldeles egen personal stalker.
det är inte riktigt lika trevligt, men å andra sidan så kan man se det som så att jag slipper betala något för henne...

det är rätt så knepigt, för man kan inte blocka henne, eftersom hon byter konto när man sagt "nej jag vill inte fika med dig men ha en bra dag" tillräckligt många gånger. och så kommer hon tillbaka och säger "hej" igen, och låtsas vara någon annan. fast det är rätt genomskinligt, eftersom hon är den enda jag känner till som skickar 2 mailsvar (olika svar) på varje svar man eventuellt skickar tillbaka. och dessutom skickar 10 mail på 10 minuter.
seriöst.
och om man inte svarar så kommer det ett "varför tycker du inte om mig??? döm mig inte! snälla, snälla, snälla vad har jag gjort?" i stort sett.
(vi har lite tankar kring det här, jag och min DSM-IV).

lite extra grädde på moset denna gång var att hon kom tillbaka efter kanske ett uppehåll på 6 månader och hette nästan precis samma nick som jag gör.
jag vill säga att jag känner mig utvald...men det gör jag inte riktigt....

I dont like being mean.....but experiences say she will not go away if I'm not...

8 Comments:

Blogger Honey said...

woah haha. herregud, jag tycker lite synd om dig! Läskigt men jag antar att det är smickrande också eftersom hon måste ju verkligen gilla dig! :)

12:07 fm  
Blogger ze7en said...

Jag tycker det låter som att det har gått över till obsession och det har inte mycket att göra med kärlek.
Det måste vara obehagligt som fn.
Sluta skriva tillbaka kanske? Det brukar vara rätt effektivt.

Och vänta på den dag då Qruiser beslutar sig för att fixa till total block...något jag har tjatat på dem om sen jag joinade.

Hoppas att det löser sig!

3:07 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh nej!
Det låter faktiskt ganska jobbigt. Jag ar själv en liten stalker på qx, men hon nöjer sig med att alltid stå överst i min (och alla som jag har kontakt meds) "senaste besökare"-lista och säger sällan något.

Jo, jag gissar att din DSM-IV har synpunkter :)
(visste du att Butch är en diagnos där förresten? Ganska chockad blev jag när jag fick veta det..)

7:40 fm  
Blogger Constantin: said...

Det är ju lite udda... Annars brukar det ju mest vara heterosnubbars sysselsättning på qx. Störigt i vilket fall som helst! Hur "mean" har du varit? Det är kanske dags att bli brutal. :)

10:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Usch :(
Hon har ju byggt upp en egen liten fantasi om vem du är och inbillar sig att ni har något speciellt tillsammans. Tyvärr det enda som fungerar i såna sitiationer är att vara övertydlig :/
Knappast ditt fel att hon är creepy.

11:29 fm  
Blogger pseudonym said...

hm, kan du inte anmäla till abuse och få henne borttagen eller nåt? inte för att det hjälper kanske, hon lär ju komma tillbaks, men ändå..

12:29 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, hehe, kanske kanske vet jag vem det är. Du beskriver henne exakt som jag upplevde en tjej som var på mig inte en, utan typ 5421354354 gånger, bytte nick, skrev mail och tjatade om varför jag aldrig svarade. Jag vill inte hänga ut henne här genom att skriva hennes namn... Men iallafall, ville bara påpeka det :)

6:35 em  
Anonymous Anonym said...

Det ar jag som ar hon.... Naaa... skojade bara. Jag far mest mail av killar som undrar om vi kan "snacka lite". Jag ar fortfarande helt irriterad pa alla hetro killar och tjejer som hanger pa QX for att ragga pa varandra. Man tycker ju att de kan halla sig till Lunarstorm eller nagot.
Men, ingen stalker for mig inte, fast det kan bero pa att jag har i princip raderat alla mina bilder och har en palm...
Tydligen verkar det inte sa upphetsande ... ho ho ho

8:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se