06 maj 2007

och trots att hon skrev det över hela sig så hade de ändå inte fattat

korridorsfest igår. latin-lover-boy wannabe hade bjudit in sina små strandraggar-friends för ett all-boys-fylleslag ute i korridoren.
vilda tjut varvades med - kontinuerliga knackningar på min dörr..
små sneda flin och glittrande ögon och "oj gumman, det var han...." eller "oj då *smile, smile smile, och försök till charmighet* det var...fel dörr" - *vända bort huvudet och titta stolt å sina andra strandraggarpolare*

jag vet inte vad latinlover-wannabe har sagt till sina kompisar, men jag misstänker att han har missat det faktum att jag är flata, trots t-shirt's, regnbågar och flickvän-på-besök....
alternativt är det just det han sagt till dem, och det är otroligt spännande och ett måste att ta reda på hur en sån ser ut på riktigt.
annars har de väldigt konstiga raggningsmetoder, och jag är orolig för deras skull om de någonsin får napp på sina fester...

förövrigt så ogillas "lilla gummande" från okända killar (och telefonförsäljare) starkt.


bäst just nu är förövrigt att o'boy finns sockerfritt, att det bara är 25 dagar kvar till Tyskland, och att jag har fått fräknar. det väger upp det mesta!

Etiketter: , ,

3 Comments:

Blogger Torpan said...

Men du? En liten latin-lover-wannabe-strandraggare-med-alltför-mycket-vax-i-håret-o-bling-bling... skulle inte det kunna omvända dig till straighthood? *fnittrar hysteriskt* (Ja, jag är bakis som en gnu)

2:30 em  
Blogger Honey said...

Va? Finns det sockerfritt o'boy? Är det nån såndär ny uppfinning? :)

7:22 em  
Blogger Mio said...

torpan: HAHAHA, jaa...iofs..det skulle vara det.. jag tror det är det myckna vaxet i håret som skulle få mig att falla till föga - vad är sexigare än greasy hair HAHA?!

cec: yesssss - det är en ny och väldigt fantastisk uppfinning :) stor nostalgipotentian+ nyttighet - vad kan bli bättre?!

6:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se