30 januari 2007

"dream a little dream of me"

jag har aldrig varit den som lyckats med bedriften att drömma om the object of my affection..
när alla andra nyförälskade studsat runt på små moln på morgonen och talat om att "ooooh..jag hade en så uuuuunderbaaaaar dröm om BEEP, och vi gjorde så här och så här. och det var sååååå myyysigt" så har jag sneglat lite smått avundsjukt och insett att visst är symboliska drömmar faschinerande, och sanndrömmar är jävligt coola de med, mardrömmar not so much - men jag vill ååååxå ha såna där mysiga drömmar...
och har jag nån gång sexdrömmar så vill det gärna till att det är någon typ som jag antingen inte ens ser (vilket i och för sig inte behöver vara bad) eller någon som jag absolut inte vill ligga med (vilket är bad).

men nu..
jag vet inte vad som har hänt, men helt plötsligt så drömmer jag om Baby varje natt i veckors tid.
vaknar förvirrat kramandes min nalle varje morgon och undrar vart hon tog vägen, hon som jag trodde jag sov med hela natten.
vaknar från drömmen av att jag pratar i sömnen och talar om hur mycket jag tycker om och saknar henne.
plötsligt så letar sig inget annat än the object of my affection sig in i mina drömmar.
and I like...
det kan ju ha lite att göra med att jag allt som oftast somnar med hennes mysigt, trötta röst i en telefonlur tätt mot mitt öra, blundandes och med alla sinnen omtöcknade av något som är rosa och glittrar...
I think it's called love.
or acctually, I kinda know it is.

16 dagar kvar nu...

3 Comments:

Blogger jencupcake said...

du är jävla gullig, smurf :)

10:45 fm  
Blogger ajja said...

asså. hahahaha.. Om man låter nån kalla en Smurf då e man så in i helvete kär att vad som hade gått hem. Jamenar enblå5cmlitendocka!!! muahahahahaha!!!

gullungar

11:08 fm  
Blogger Mio said...

jencupcake:
oh..oooh...now get over here and kiss me with that mouth ;P

ajja: hehehe...eh...jo. man nog det ja HAHA....
mendetärjusåcharmigtnärhonsägerdetjuuee....*rodnar*

2:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se