08 februari 2007

som imorgon, fast om en vecka..

man kan se det som at det bara är en vecka kvar idag..
för det är det.
och jag är så nervös så jag kan dö.
jag är nervös för min egen skull, och jag är nervös över att jag vet att hon är nervös.
och det där med att hon är nervös, gör mig ännu mer nervös.
och jag vet inte vad det innebär, och jag vet inte vad jag ska göra, och jag vet inte vad hon tänker, och jag vet inte vad hon tycker, och jag vet inte hur det kommer bli, och vad ska jag göra, och vad ska jag inte göra, och jag kommer inte våga titta, och hur ska jag dååå veta, och om jag vågar titta, hur vet jag ändå, och tänk om jag tittar men inte hon, eller så tittar hon tillbaka men jag vet inte vad det betyder..och..och..och jag ska FLYGA dit - och det är jag åxå rädd för...
och jag får DAMP!
och så får man inte ens säga.
och jag menar det inte.
men jag dööööör...

och jag förstår varför hon reagerar som hon gör. every bit of it. och det är precis så som det kan förväntas vara. men det lugnar mig ändå inte, för även om jag vet varför, så vet jag inte hur det kommer bli för den skull.
och jag reagerar på ett annat sätt.
jag frågar alla vad det tror, vad det tycker och tänker och känner, och vad intuitionen säger dem. om mig. och det här. och jag blir så sjukt egofokuserad just nu.
och jag ringer hem minst en gång om dagen. bara för att få säga allt en gång till.
och höra folks känslor om saker och ting, som egentligen inte betyder någonting, eftersom ingen vet. men som är det enda som kan göra att jag fungerar en hel dag igenom.

och hjälp mig någon...
kan det inte komma någon stor och hålla mig i handen när jag åker, och säga hur jag ska göra, och säga hur hon ska göra. och så kan den stora ta och gå lagom till att vi löser all panikångest, ser varandra djupt i ögonen och...och..ja ni vet. då klarar vi oss själva.
om det nu blir så...
GAAAAH!!!!
.
.
.
.
*nu dog jag*
är det någon som är lite lätt medial och kan tala om för mig hur det kommer bli?

LUGNA MIG!!!
tack.

3 Comments:

Blogger ajja said...

Uh. Ingen kan nog lugna dig alls. Och det där me att höra att hon är lika nervös gör ju att man svimmar en smula! *s* HON ska ju vara lugn ellerhur??? det är ju bara du som ska vara nervis juu.. ;)

9:28 em  
Blogger Torpan said...

*dammar av o kollar in i kristallkulan* Hmm, du kommer att vara nervös, men det är OK, man får lov. Hon faller som en fura för dig o du för henne o ni lever lyckliga i alla era dagar. Tadaaa! ;) Klart ingen kan veta hur det går, svårt att göra men försök att inte lägga för mycket press på dig själv om hur det ska vara eller bör vara. Go with the flow and chiiiill dude. Du är fantastisk, kom ihåg det!

1:38 fm  
Blogger Mio said...

ajja: PRECIS så ju! det är ju exakt så det ska vara! men inte är.. :S

torpan: hehe..nu litar jag på in spådom ;) so you know
och tack! *kramar*

8:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se