06 februari 2007

fast...

fast jag tänker strunta i att jag är rädd och osäker...
oavsett vad som händer...
jag har levt det livet där man inte gör för att man inte vågar.
I'm not going back to it.

jag har levt det livet som går ut på att passa in, vara normal, vara precis lagom och så som man ska vara.
ett liv i svart-vitt kan vara enklare, men det är överskattat.
I wanna live my life in all the colors of the rainbow!
det kräver mer. mycket mer. ibland är man väldigt rädd, ömmande, med ett trött hjärta, och ensam.
men det är först när man lever i färg, autentiskt, gör precis så som hjärtat säger - det är först då som man kan vinna. vinna sig själv och sitt liv.

jag tänker arbeta mig igenom det här.
så mycket jag bara kan...

1 Comments:

Blogger ze7en said...

Det ar ratt installning du har, det du skriver om har ar inspirerande for en som inte kommit lika langt. Tack!

10:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se