02 februari 2007

jesus...

oh-my-god....
this girl makes me want her so much I seriously don't know what to do with myself!!!
jag kan inte prata, inte ens tänka ord ibland..

sitter och försöker fixa ihop en egenhändigt gjord överraskning åt henne (and no baby I'm not gonna tell what it is yet)
det är bra att vara kreativ, och de stora sade alltid att det är fint att ge bort något som man har gjort själv..fast jag hoppas på större succé och ovationer än när man var sex och gav bort en teckning i vattenfärg...
å andra sidan har jag aldrig någonsin gjort what I'm about to make now...just nu behöver jag en papperskniv, ett fungerande strykjärn, en förmåga att se vad som är "rakt" och lite mod...resten har jag.

and all I can think about is that thing that she does...that almost makes me fall of my chair sitting down.....oh goooooooood.....

och jag är så nervös över februari...och det till och med ÄR februari nu....
håll min hand....någon......

5 Comments:

Blogger Torpan said...

Men gumman, tänk inte på nervositeten tänk på vad du har att vinna istället! Tänk att du faktiskt har mod nog att göra vad du företar dig o det är jäkla cred på det! Hålla tummarna kan jag göra, men handhållandet överlåter vi till din baby. ;)

3:28 em  
Anonymous Anonym said...

Gillar din blogg som fan.

5:06 em  
Blogger bruden said...

Jag vet hur det känns... minns hur det var dagarna innan jag åkte till Ecuador för att träffa min internetbrud, en helt sjukt intensiv blandning av visshet och galenskap... För mig gick det ju bra (det vet du om du har lusläst min qruiserdagbok), och det kommer att gå bra för dig också!
(dessutom är inte tyskland sååå långt bort)

5:48 em  
Anonymous Anonym said...

Lyckost dig. Jag vet hur den där hemska ,underbara rädslan känns.
Bruden eller Tess: Vad heter du/bruden på cruiser?

Amelie

10:45 fm  
Blogger Mio said...

torpan:
yes please do, hålla tummarna alltså..och tack för bra ord. jag ska tänka på att man är inte modig om man inte är rädd. så...jag ska helt enkelt se det som att jag är super-modig...

lebben på webben:
tackar tackar :)välkommen hit!

bruden:
nu måste jag in och lusläsa din qx-dagbok haha! :)
och det känns bra att veta att you've been there done that. ibland tror man att man är enda tösen i världen som åker inte bara land och rika runt, utan halva världen för någon.
jag tänker faktiskt på dig för peppning ska du veta! :)

amelie:
tack, jag känner mig faktiskt rätt lycklig mitt ibland den där stooora nervösa hopen av fjärilar i magen :)
och, jag tänker att bruden kanske vill ha nån private sphere efter utkomsten..annars får hon svara själv på vad hon heter :)
jag är tyvärr tyst som graven...

12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se